piątek, 20 stycznia 2012

Kopia

No witam więc, teraz dla odmiany nie będzie nowej grafiki, lecz coś czego w zupełności  nie pochwalam czyli KOPIOWANIE .
Wykonane przez: xXEwelina1996Xx (ja)               
 Dodane na bloga :  Wtorek, 13 grudnia 2011  

Wykonane przez :Kajusia11.25
Dodane na bloga : środa, 21 grudnia 2011 
(w moje urodziny .. więc dziękuję Kaju za   prezent w postaci skopiowania mojej grafiki)
Czy tylko ja widzę podobieństwo?

+jeżeli widzicie jak ktoś kopiuje moją grafikę proszę napiszcie do mnie na ten temat.

Pozdrawiam Serdecznie i życzę miłego dnia
xXEwelina1996Xx


9 komentarzy:

  1. Ta. To jest szczyt bezczelności. Mój nagłówek też ostatnio jakaś laska skopiowała. Tylko ona zmieniła podpis i adres bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jeszcze gorsze jak sami nie zrobią tylko ukradną.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie widziałam ten nagłówek. Sory że Ci nie zgłosiłam ale napisałam do niej to nic się nie odzywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już samo porównanie tych 2 prac mówi wszystko. Nie denerwuj się, bo od razu widać, że Twoja praca jest lepiej wykonana ;)
    Po za tym, podobno "Plagiat najwyższą formą uznania".

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje wykonanie stokroć lepsze.
    Na stos z kopiatorami!

    OdpowiedzUsuń
  6. spokojnie, twoja praca jest lepsza. Mnie też kopiowano ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. żenada znajduję coraz więcej kopi grafik

    OdpowiedzUsuń
  8. Pff i jeszcze myślą ze są oryginalni . Skopiowane to nie oryginalne. Niech sami pomyślą a nie kopiują grafikę. Człowiek siedzi nad pracą 5 godzin a tu za chwile ktoś kopiuje i wołają Stop Acta. Acta to by ich zamknęło za skopiowanie.

    OdpowiedzUsuń