wtorek, 10 stycznia 2012

Grafika nr.42

Nadużywam może tych cekinów/kamieni ,ale bardzo mi się podobają .
Za twarz bardzo dziękuję Igorowi (...TENTURI...) ,
została trochę przeze mnie przerobiona w programie graficznym
Sukienka - Jovani Dress / Zuhari Murad Fall 2010  
Już dawno chciałam zrobić z nią nagłówek, i oto on :
Tło:
Grafika mi się bardzo podoba mam nadzieję że wam też.
Podoba się ???
Pozdrawiam,
xXEwelina1996Xx


+ zapomniałam dodać że technika nieco się różni od tych , z których wcześniej korzystałam






dodaję jeszcze jedną wersję :

10 komentarzy:

  1. Powiem to co mi chodzi po głowie, bo nie mogę się powstrzymać. To zdecydowanie Twoja najlepsze praca. Jest taka elegancka, taka GLAMOUR! Te włosy.. Ale sukienka to istny cud! Jest idealnie.. Może napis trochę.. eee tam, jest bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy ukochałam - 1 pkt
    obojczyki polubiłam - 1 pkt
    kości policzkowe mnie przeraziły - 0 pkt
    sukienka uwiodła ^^ - 2 pkt
    coś jest nietak z jak ja to zywam "dziurą podramienną" (nie powinna być tak ostro widoczna) - 0 pkt
    kamionki na sukience - 2 pkt
    kolory dopasowane - 1 pkt
    włosy 1pkt
    autor + 2pkt
    nie wiem ile na ile bo niechce mi się liczyć ale jak dla mnie 9/10

    No przecież wiesz kto sie tak wymądrza,
    aga19988

    p.s. - daj oddzielnie te włoski. Cudniste są !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek jest kapitalny, zakochałam się w sukience.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    Roksetka- Ta druga była właściwie pierwsza :P
    aga19988- dodałam włoski już w 35 kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :D widać że robisz duże postępy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam tą sukienkę w realu!. :)

    OdpowiedzUsuń