niedziela, 15 stycznia 2012

Grafika nr.43

Grafika ta została wykonana dla bloga Barwny Stardoll . 
Lalki : JulieWolf po lewej, Xylogelena po prawej.
Pracowałam nad tym około ...9 godzin? chyba tak nigdy nie liczę czasu. Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona, w szczególności jestem zauroczona kurtką jaką ma na sobie Xylogelena ,przy kożuszku było trochę roboty ale moim zdaniem opłacało się posiedzieć dłużej ponieważ wyszło ładnie.
Nagłówek:
 Tło:
A tak mniej więcej wygląda na blogu:

A wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. moje wlosy sa zajebiste, ubranie xyl tez jest zajebiste, moje dlonie sa zajebiste. Po prostu miód. O_O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne sianko :3
    Nie no dziewczyno nagłówek fenomenalny,są pewne niedociągnięcia (i ta technika malunku do mnie nie przemawia) ale liczy się całokształt i pierwsze wrażenie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo łaaaaadny, wszystko dopracowane, włosy wychodzą Ci świetnie, pomysł z napisem oryginalny, chociaż to "blogspot.com" mnie strasznie wkurza gdy patrzę na ten nagłówek. Mam kilka zastrzeżeń, tzn.:
    -Grube palce,
    -Buty się kończą jakoś dziwnie, chyba że to kozaki i wchodzą pod spodnie, bo tak to wygląda jak by były złączone ze spodniami i tylko były innego koloru.
    I mam pytanko. Sama robisz pozy dollek, oraz ubrania? Bo mi to jakoś nie wychodzi, najlepiej mieć się na czym wzorować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny nagłówek, Ty to masz talent ;3 Tylko Xylo ma grube palce ale tak to zarąbiście <3

    OdpowiedzUsuń