piątek, 29 lipca 2011

Grafika nr. 10

Nowy nagłówek , zrobiony nową i trudniejszą jak dla mnie techniką, mam na myśli to ze zrobienie takiego nagłówka jest bardziej pracochłonne. Jest półprzezroczysty, pierwszy raz taki robiłam ale to nic aż tak trudnego (robi się to jak normalne jednolite tło). Gdybym miała na tym laptopie z którego teraz korzystam mój ulubiony program wyszłoby o wiele lepiej, ale cóż trzeba sobie poradzić z jakimś beznadziejnym ściągniętym z chomikuj. Teraz obejrzę sobie jakiś mało ambitny film, a wy (chociaż nikt tego nie czyta) pośmiejcie się z tej oto grafiki: Co myślicie o nowym wyglądzie bloga?
Ja zawsze chciałam żeby był tu jakiś kolorowy akcent wcześniej było jakoś za szaro.


PS. Zapomniałam dodać że na obrazku znajduje się dobrze wszystkim znana pani i_am_collector
(wystarczy ze nacisniecie na nick to przeniesie was do jej apartamentu)
PS2. Zapomniałam dodać cień pod głową na szyi ,ale to już innym razem bo teraz jest druga w nocy. (to już jest uzależnienie budzić się o tej godzinie i myśleć 'hmm... chyba nie zrobiłam cienia na szyi w tej grafice, a możne zrobiłam, trzeba sprawdzić' )
PS3. Co do tych uzależnień zapraszam was na bloga i_am_collector KLIKNIJ
,ok teraz to już chyba wszystko PS4 nie będzie

5 komentarzy:

  1. Piękny
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  2. B. fajny.
    A co do wyglądu bloga:
    Zmieniłabym jakoś tło na bardziej kolorowe, bo ciężko się czyta, a przynajmniej mi :))
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  3. TUSIAMALINA- wiem też chcialam żeby było jakoś kolorowej ale to mi się jakoś najbardziej spodobało. i było ładnie widać ze nagłówek jest półprzezroczysty

    OdpowiedzUsuń
  4. xylogena. - czemu niby zboczona ? ;D

    OdpowiedzUsuń