piątek, 15 lipca 2011

Grafika nr. 9 & kilka starych nagłówków

PaBam ! Przedstawiam wam nagłówek który zrobiłam dla jednego bloga... Nie ma napisu ponieważ nie dostałam informacji jaki ma się tam znajdować. Bez zbędnych opisów to on:
A teraz jak niektórym obiecywałam kolejna dawka moich starych nagłówków (nie aż tak złych jak ostatnio):
1. Ta grafika została zrobiona na konkurs stardoll-i-my , miała zapraszać na stronę howrse , zdobyłam za to wyróżnienie (nie wiem czemu napisałam tu 'jedziesz ze mną ?' bez sensu)2. Ten banner został także zrobiony na konkurs stardoll-i-my. Pomysł nie aż tak zły, wykonanie natomiast straszne.3. Teraz się zdziwicie ponieważ ten nagłówek został stworzony także na konkurs bloga stardoll-i-my :D4. Tego nie wysyłałam na żaden konkurs , tylko ćwiczyłam bo jak to kiedyś ktoś mądrze powiedział praktyka czyni mistrza. Za takowego mistrza się nie uważam , ale bez wątpienia mogę powiedzieć że jest coraz lepiej.
Ok, to chyba wszystko co mam na dziś do pokazania. Już raczej do końca wakacji nie ujrzycie niestety (albo stety) nic nowego ponieważ z siostrą wymieniamy się komputerami i dostanę ten bez programów ;<

Czy podoba się wam nowa grafika? Co myślicie o starych?
liczę na wasze odpowiedzi w komentarzach, choć pewnie nikt tego nie przeczytał.


xoxo
xXEwelina1996Xx

3 komentarze:

  1. Zrobiłam duże postępy. Jesteś o wiele razy oryginalniejsza od magdomilowicza. Szkoda, ze nie zobacze innych Twoich praz przez okres wakacji ;(.
    Pozdrawiam.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  2. A w jakiej cenie robisz naglówki ? - odpisz prosze w mojej kg - nysia753

    OdpowiedzUsuń
  3. Trójka najlepsza!


    PatryciaGirl

    OdpowiedzUsuń