wtorek, 24 kwietnia 2012

Grafika nr.47 / Licytacja nr. 3

Licytacja zakończona
Dziś zaprezentuję wam moją grafikę, którą robiłam z racji żeby poćwiczyć  oraz ogarnęła mnie niepojęta chęć zrobienia jakiegoś nagłówka. Jak można zobaczyć na obrazku znajduje się kobitka z fajnymi włosami  na tle jakiejś śmieszno-różowej 'półfototapety' . I to właśnie ten nagłówek zamierzam dać na licytację ... no bo po co ma się zmarnować. Jeżeli cena mnie nie zadowoli dam to na mojego bloga (tego lub Stylane)
Więc licytujemy w komentarzach do tego posta . Należy napisać swój nick, nazwę bloga oraz cenę (bez wliczonej prowizji) . Mogę dać także wersję bez tła ... i takie tam i takie tam. Nagłówek jest w dosyć dużych rozmiarach więc można go dopasować do rozmiarów bloga.
Zaczynamy licytację od 40Sd.
 No więc mam nadzieję że się podoba i  zapraszam do licytacji ! :)
Edit: Oczywiście gdyby komuś coś przeszkadzało istnieje opcja całkowitego zlikwidowania różu ...z końcówek włosów też :P

29 komentarzy:

  1. 1.Ennsil
    2.nieobliczalni.blogspot.com
    Daję 60 Sd.

    OdpowiedzUsuń
  2. 120 sd
    A można do tego tło?
    Na bloga ss-stardolls-ss.blogspot.com

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorcia, mężu, ale ten nagłówek wcale nie przypadł mi do gustu :c
    Doll jest lekko plastikowa, a tło też takie byle jakie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jea, myślałem że tylko dla mnie to jej najgorszy nagłówek, od czasu kiedy "UMIE" je robić :')

      Usuń
    2. @Xylo spoko rozumiem nie każdemu musi się podobać ...każdy ma inny gust jak dla mnie jest ok :3
      @Marceeeeeeel. - Głupie komcie możesz sobie darować, bo może i ten nagłówek nie jest najlepszy z moich wszystkich ale za to moim skromnym jest srylion razy lepszy od pewnie każdego twojego :)

      Usuń
    3. @ xXEwelina1996Xx - Jak dla mnie to jest normalny komentarz, ale skoro dla ciebie jest "głupi" no to już nie mój problem. Nie chcę się znowu "kłócić" ale każdy ma swój gust i nie powiem że nie słyszę że twoje są gorsze, ale też często że twoje o wiele lepsze, więc koniec tematu.
      + poprawiłbym cień pod włosami, wygląda jak by latały :)

      Usuń
    4. Nie miej do mnie urazy, ale też nie widzę nic złego w komentarzu marcela.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Lewitują ? trochę nie rozumiem ... Mają tylko dodany cień ,bo bez niego wyglądało to strasznie 'płasko' .

      Usuń
    2. No włosy psują troche efekt.Moim zdaniem wyglądają na tekturowe ;) Nie chce cię urazić , ale jakbyś poprawiłam włosy i usunęła ten cień było by lepiej.Reszta jest bardzo ładna.

      A i usta tej doll dziwnie wyglądają ;)

      Pozdrawiam LadyMiszel12

      Usuń
  6. Niezbyt mi się podoba. Szczególnie to cieniowanie skóry. Poprzedni wyszedł ci lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. 180 sd

    Mi tam się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no, jak dla mnie bomba O.o Fajny taki inny- cieniowanie skóry jest takie bardziej realne niż "rysowane". Trochę trudno mi jest to opisać. :> Moje grafiki to nic w porównaniu z Twoimi. *.*

    Pozdrawiam
    Kociara5678 :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Adres bloga na którym by sie pojawił nagłówek to: www.stardoll-kody-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest możliwość licytowania za super star ? (doładowanie za 10 zł do twojej sieci).

    OdpowiedzUsuń
  12. 190 sd, jeżeli całkowicie zmienisz kolor włosów bo wygląda jak opalona barbie

    OdpowiedzUsuń
  13. ktoś użył Twoich włosów nie podspisując ich :/

    http://2.bp.blogspot.com/-x72KLU-eA8k/T4bnUl3mLUI/AAAAAAAAAlE/uEbj_M8r454/s320/etap+3.png



    PS: Śliczny masz ten nagłówek na licytację ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. 250sd
    kofamy-stardoll.blogspot.com
    wannessa8989

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wygrałaś ;) skontaktuję się z tobą na stardoll i po zapłacie umieszczę na blogu nagłówek z twoją nazwą bloga :)

      Usuń