czwartek, 1 marca 2012

Grafika nr.44

Grafika była zrobiona dla mnie na mojego bloga ze stylizacjami www.stylane.blogspot.com

Ok jeżeli chodzi o jakieś moje graficzne zamiary (złowieszczo :3) to zamierzam teraz zrobić grafiki na  konkursy:
na Barwny, Uzależnionych i może jak zdążę to na SiM też, jak zostanie mi trochę czasu w tym miesiącu to może przyjmę jakieś zamówienie/a? kto wie?  Jak na razie te moje otwieranie kolejki nie wychodzi (miało być w styczniu) ale trzeba coś zrobić bo normalnie coś słabo piszę na tym blogu. 

Teraz ważne: jeżeli piszę wam na GG że nie mam czasu to serio znaczy że nie mam czasu, szkoła i rodzina ważniejsza niż stardoll , pamiętajcie o tym. 

Co do grafiki powyżej to muszę powiedzieć że jest to mój pierwszy  makijaż wykonany w programie :) i jestem ogólnie zadowolona z efektu. Pewnie niektórzy powiedzą że jest zbyt prosto, ale o to mi chodziło , na stylane wolę żeby ludzie zawracali uwagę na stylizacje a nie na banner . standardowo musi być kolorowe pytanko 
 Która wersja lepsza?
Zapraszam także do partnerowania Stylane :)

12 komentarzy:

  1. Śliczne! Lepsza... chyba 2 ale to moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak tam grafika na Barwny? Wybacz, ale ciekawość mnie zżera... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś idzie , ale super nie będzie (to jest niestety na 100% pewne). Nic nadzwyczajnego, na pewno nie zajmę żadnego miejsca więc może dam na licytację. Na inne grafiki już coś zaplanowałam i powinno wyjść lepiej niż to co będzie na Barwny :)

      Usuń
    2. Skąd wiesz .. przecież nie widziałaś mojej pracy :PP

      Usuń
  3. Moim zdaniem zdecydowanie wersja nr. 2 - bardziej wyrazista, konkretna. Ta pierwsza jest trochę mdła. Bardzo podoba mi się taki nietypowy pomysł :D
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię i za komplement :D A jak tam praca na Creative ? Dogadujesz się z grupą? :))

      Usuń