środa, 26 października 2011

Grafika nr. 28

Zawsze biorę udział w konkursach na nagłówek bloga gaby, tym razem nie mogło być inaczej.
Oto on:


Tło jest prześwitujące białe, napis także. Szczerze był zrobiony byleby zrobić i nie podoba mi się , wątpię więc że przejdę dalej. Poza tym nie mam czasu na stardoll. W moim życiu szykują się wielkie zmiany...

Jak myślicie , jest znośny?




EDIT: z tłami jakoś tak sobie to wyobrażam :
Paryż- prostota jest cudna!
 
Pociąg- Podoba mi się choć mogłoby być lepiej.

Takie tło zwraca uwagę na właścicielkę bloga , to jest plus , 
ale zbyt piękne to nie jest jednak.



5 komentarzy:

  1. Nagłówek jest kapitalny! Boże, kocham go. Jeśli chodzi o tła to te z Paryżem najlepsze, ale ja bym jakoś inaczej to zrobiła bo zrobi się bardzo szaro i ciemno, ale sama praca jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wiem , też sama chciałam dodać jakiś kolor ale nie wiedziałam jaki. Może jakiś pomysł? mogę coś zmienić dodać etc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym do tego nagłówka dała złote tło c:

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... spróbuję jeszcze coś wykombinować :))

    OdpowiedzUsuń
  5. nagłówek świetny! Mam nadzieję, że wygrasz :)

    ewa_farna_xd

    OdpowiedzUsuń