wtorek, 2 sierpnia 2011

Grafika nr. 11

Po raz kolejny zmieniam wygląd bloga, ten nagłówek podoba mi się najbardziej , chociaż poprzedni też był niczego sobie. Zrobienie tej grafiki zajęło mi około trzy godzinki (tak plus minus kilkanaście minut). Sama zrobiłam włosy i jestem zadowolona z wyniku końcowego, jednak zmiana programu wyszła mi na dobre.

Dodaje tu nagłówek, ponieważ kiedyś jeszcze na pewno go zmienię
(ale wątpię żeby znudził mi się tak szybko jak ostatnio) :
(kliknij, aby powiększyć)
a wy jak myślicie ? czy zmiana programu to był dobry pomysł?
(Teraz niestety zrobienie grafiki zajmuje mi dużo więcej czasu niż wcześniej)

Jeżeli :
  • macie jakiś pomysł na grafikę
  • widźcie błędy
  • chcecie wyrazić swoją opinię
Piszcie w komentarzach.


Kontakt w mojej księdze gości KLIK

(Chce zarobić na reklamę na jakimś ze sławnych blogów
np. na uzaleznionych lub stardoll i my, który polecacie ?)


EDIT: Dodałam jeszcze własnej roboty tło dzięki czemu wszystko stalo sie bardziej czytelne, poza tym nie jest tak ponuro ;)
EDIT2: doll ma trochę za duża głowę , pierdziele nie poprawiam w końcu robię to tylko dla siebie.

1 komentarz:

  1. Podobał mi się bardziej tamten, choc tab nie było tła.
    Jeśli chodzi o pomysły to mam. Publikuj jak krok po kroku zrobić nagłówek lub coś w tym stylu.
    Lepszy jest na uzależnionych.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń